lørdag 9. januar 2010

Fat du kan lage selv











I føljetongen "ting du kan lage selv", kommer her et lite lørdagstidsfordrivtips: etasjefat. Her serveres kokosboller på toppen av "Fadervår"... Ideen fikk jeg av Dagbladets søndagbilag før jul en gang - og jeg har brukt to gamle asjetter og en lysestake kjøpt i bruktbutikk. Man kan jo også bruke vaser eller kopper som støtte mellom asjettene. Jeg har brukt et sterkt hobbylim, men tror nok fatet må behandles med forsiktighet. Kjapt, prydelig og anvendelig, tre ting på en gang!

God lørdag til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad for kommentarer - og send meg også gjerne en mail hvis det er noe du lurer på! Adressen er prydting @ gmail.com.
Dessverre har jeg måttet skru på ordrebekreftelsen igjen, fordi det har vært så mye spam i det siste.




ALT AV TEKST OG FOTO © PRYDELIG 2012