lørdag 9. oktober 2010

Lavt på veggen den prikkete stjerne




Perfekt lørdagssyssel, i tillegg til å drikke kaffe og spise kake; å lage en lett-lett papirstjerne av kakepapir, med ide herfra. Du trenger tre kakepapir. Brett en vifte, sånn som på bildet, og brett sammen på midten. Lim sammen endene. Jeg brukte papirlim, men det går kanskje lettere med dobbeltsidig tape også. Gjør det samme med de to andre. Lim så de tre delene sammen og fold stjernen forsiktig ut. Jeg har hengt opp stjerna i sytråd. Synes den ligner litt på både en snøkrystall og en adventsstjerne, men jeg er litt usikker på prikkene i rosa. Muligens bør jeg gå til anskaffelse av helt hvite kakepapir først. Lett er det i alle fall!

God lørdag!

3 kommentarer:

  1. Måtte advent bli like fin som den!

    Akkurat ferdig med å behandle mange gøyale bilder. Dette var stas, for ikke å snakke om kvalmende. Har fått i meg altfor mye lakris.

    SvarSlett
  2. I have no idea what you have written, but this looks so lovely, and I think I can follow your pictures.
    Thanks for sharing.
    Carmel

    SvarSlett

Jeg blir glad for kommentarer - og send meg også gjerne en mail hvis det er noe du lurer på! Adressen er prydting @ gmail.com.
Dessverre har jeg måttet skru på ordrebekreftelsen igjen, fordi det har vært så mye spam i det siste.




ALT AV TEKST OG FOTO © PRYDELIG 2012