mandag 6. juni 2011

Søtpiknik








Fordi verandaen vår ser ut som noen bare har satt mange ting utpå den helt tilfeldig (og det har vi jo) og ikke egner seg til deltakelse i Norske interiørbloggers uteromkonkurranse, inviterte jeg mannen på søtpiknik i hagen.

En søtpiknik er selvsagt en piknik med ekstra søte ting. Som hjemmelaget milkshake av vaniljeis, lettmelk og friske jordbær rørt sammen. De hvite dottene i glassene er marshmellows delt i tre og festet med den klissete siden inn mot glasset før jeg helte oppi. Ideen kommer fra Sweet Paul. Og pyntet med vimpler. Selvsagt. Disse er gjenbruk fra min venninne Kirstens utdrikningslag i fjor. 

Og jeg tror han var fornøyd med konseptet.
Når det regner på presten, drypper det på klokkeren. Eller omvendt.
– Åshild

12 kommentarer:

  1. Ja hvorfor ikke! ;D Fantastisk herlig stemning! Litt spent på om jeg får mannen min med på det samme...hehe ;) Nyte sommeren. Fin blogg!

    SvarSlett
  2. Det der såg jo veldig koselig, og søtt ut!
    E. sa på laurdag at "Det her er jo paradis", då vi gjekk rundt på skansen og fantaserte om å flytte ut av byen. Og dette er altså noko av det ein kan gjere i "paradis", herleg!

    SvarSlett
  3. åååh for en heldiggris å bli invitert på slik fin piknik! her i Bergen er det ikke piknikvær i dag i det hele tatt, øsepøse... men så kan man sitte inne og blogge seg fordervet uten dårlig samvittighet da, så regnet er godt for noe ;) *♥*

    SvarSlett
  4. Det såg da veldig koseleg ut!! Hærleg med sommar!! :)

    SvarSlett
  5. så fiiiiiiiiiiiiiint! flinke du!

    SvarSlett
  6. Dette så jo helt herlig ut! Nydelig den grønne krakken også. Regner med at mannen var strålende fornøyd med piknikken??

    SvarSlett
  7. Kjempefint! Likte veldig godt de vimplene ;-)

    *mollie*

    SvarSlett
  8. 1 stk forøyd mann så det ut til! Så mange fine detaljer å drømme seg bort i! Mmmm... liker!

    SvarSlett
  9. A Dog posing: Hvis det er mat å få, tror jeg de fleste er lette å lure...
    Camilla: DesignForum inviterer til paradis!
    Mie: du kan kunsten å se det positive, du :)
    Tante titti: Ja! Det var veldig koselig!
    Brigg: Taaaakk! :) varmer!
    Salig lavendel: krakken er veldig søt og fin og gammel. Han var fornøyd!
    Mollie: vimplene holder stand :)
    Fhager: det var finfint påfunn, om jeg får si det selv :)

    SvarSlett
  10. Herlig bidrag!
    Så kjekt ut med piknik, så takk for inspirasjon.
    (Mangler bare barnevakt til 3 små, så kan jeg ordne piknik til mannen også. Har en følelse at det ikke blir samme roen med 3 små rundt beina hi, hi).
    Lykke til i utfordringen med ditt fine og kreative bidrag.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  11. vakkert!
    mange fine bilder, kult av mannen å stille som modell og ;)
    ble sulten nå jeg...

    SvarSlett
  12. nydelig bilder og nydelig miljø:DDDDD Likte idèn din:DDD Klemz grethe

    SvarSlett

Jeg blir glad for kommentarer - og send meg også gjerne en mail hvis det er noe du lurer på! Adressen er prydting @ gmail.com.
Dessverre har jeg måttet skru på ordrebekreftelsen igjen, fordi det har vært så mye spam i det siste.




ALT AV TEKST OG FOTO © PRYDELIG 2012