søndag 22. januar 2012

Til å se på

En søt, liten variant av en drømmefanger eller en uro lagde jeg av gamle smykker:


Materialer:
Diverse smykker (jeg brukte to enslige øredobber, et armbånd jeg ikke bruker og litt annet stæsj)
Ett metallarmbånd
Tre perler
Silkebånd (jeg brukte ett fra Søstrene Grene)

Begynn med å surre silkebånd rundt armbåndet. Surr litt ekstra. Jeg tok på en dråpe lim i hvert feste. 
Tre så snor i pynten og fest fast, de korteste ytterst sånn at den lengste henger i midten. Hvis du vil lage uro, fester du pynt jevnt rundt hele armbåndet og lager et hengefeste. 

Sånn!
God søndag!


18 kommentarer:

  1. Så vakker! Har jammen ikke blitt så mye smykkelaging på meg i det siste, så har en hel bråte slike rester liggende, kanskje det blir et slikt prosjekt etterhvert? Fint med inspirasjon :) *♥*

    SvarSlett
  2. Så nydelig den er! For en strålende ide:) Kos deg på denne fine søndagen Hilsen Mona

    SvarSlett
  3. Wow!! It's great.. I love it!!
    With love, Herma

    SvarSlett
  4. for en nyyyydelig ide!!
    tusen takk flike prydelig:)

    SvarSlett
  5. den var herlig! sånn skal jeg lage :)

    SvarSlett
  6. Nyyyydelig! :) Du altså, Åshild :)

    Håper du har en fin søndag!

    SvarSlett
  7. Så smart! Jeg har noen veldig fargerike smykker som jeg aldri bruker. Kanskje jeg kan lage en uro til min sønn! :) Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  8. for ein gor Ide! dette skal eg jammen prøva meg på! takk for tips:)

    SvarSlett
  9. Superfantastisk!! Elsker den : )
    Herlig søndag til deg. Klem.

    SvarSlett
  10. Vilken fin idé, blev ju underbar!
    Ha en skön söndagskväll!

    SvarSlett
  11. Så super ide, den ble skjønn.
    Klæm fra me

    SvarSlett
  12. Så nydelig! Vakker :)
    Og du, du er alltid velkommen på mitt kontor.
    Tror jeg må ha en aldri så liten bloggsamling en lys sommerhelg :)

    SvarSlett
  13. lovely blog, super nice idea!! it looks perfect!

    svenja

    http://traumzuhause.blogspot.com/

    SvarSlett
  14. That is absolutely beautiful. Well done!!

    www.thefrenchtoast.net

    SvarSlett

Jeg blir glad for kommentarer - og send meg også gjerne en mail hvis det er noe du lurer på! Adressen er prydting @ gmail.com.
Dessverre har jeg måttet skru på ordrebekreftelsen igjen, fordi det har vært så mye spam i det siste.




ALT AV TEKST OG FOTO © PRYDELIG 2012